ماجرای ناپدید شدن مجسمه‌های حوض پارک دانشجو هواپیمای پرواز تهران -ایلام به مهرآباد برگشت هواشناسی: دمای تهران زیر صفر می‌رود قوه قضائیه: تغییری در وضعیت بابک زنجانی رخ نداده/ فرصت «اقدامات جبرانی» به او داده شده رییس شورای عالی استان‌ها: سکونت در حاشیه کلانشهر‌ها رو به افزایش است اژه‌ای: در مواردی که ضروری نیست برای متهم قرار بازداشت صادر نکنید + فیلم اطلاعیه مهم سازمان نظام وظیفه تهران در سال ۱۴۰۲ چهارمین کلانشهر آلوده کشور شد ورود سامانه بارشی به برخی مناطق / این استان‌ها فردا منتظر بارش باشند جزئیات واریز پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته انسداد ورودی بلوار عدل و خیابان سردار جنگل از بزرگراه شهید همت به مدت ۲ هفته پیوند کلیه از خوک وارد مرحله کارآزمایی بالینی شد پاسخ شورای عالی انقلاب فرهنگی به دغدغه داوطلبان درباره تاثیر قطعی معدل در کنکور ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۴ وزارت بهداشت تمدید شد ۴۷۵ سال حبس تاوان سگ‌آزاری

وزیر آموزش و پرورش: تنوع مدارس باید کم شود

رضامراد صحرایی با بیان اینکه کاری کنیم که تحول در چشمه مدرسه بجوشد، گفت: هر چه تنوع مدارس کمتر شود، موفق‌تر خواهیم بود.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۹ - ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 20
کد خبر: ۲۰۹۴۱۳

به گزارش راهبرد معاصر، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در اختتامیه گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران‌کل آموزش و پرورش استان‌های کشور که امروز در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، اظهار کرد: کاری کنیم که تحول در چشمه مدرسه بجوشد نه در ستاد.

 

وی ادامه داد: سیاست ما این است که پیش از تدوین هر دستورالعملی، آیین‌نامه‌ها را به مجریان و به مدارس بفرستیم و بازخورد بگیریم.

 

صحرایی با بیان اینکه خط مقدم ما در برنامه‌ریزی‌ها مدرسه است، گفت: ارکان تحول در نظام تعلیم و تربیت، باید احساس هم سرنوشتی داشته باشند.

 

وی با تأکید بر اینکه باید ستاد، اداره‌کل، منطقه و مدرسه اتصال هدفمند داشته باشند، افزود: نقشه راه مدرسه را به استان‌ها ببرید؛ از کارشناسان، مسؤولان سابق و منتقدان استفاده کنید و مورد نقد‌ و بررسی قرار دهید.

 

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه از تجربه‌های موفق در گذشته استفاده کنیم، تصریح کرد: هر چه تنوع مدارس پایین‌تر آید، موفق‌تر بوده‌ایم.

 

وی افزود: روح شهید آوینی شاد که می‌گفت اگر انسان‌هایی که مأمور به ایجاد تحول در تاریخ هستند، خود از معیارهای عصر خویش تبعیت کنند، دیگر تحولی در تاریخ اتفاق نخواهد افتاد.

 

صحرایی با بیان اینکه تحول مبنا و منشأ درونی و شناختی است نه بیرونی و ابزاری، ادامه داد: اگر می‌خواهیم آموزش و پرورش مسیر مبدا و منشأ تحول باشد، اول خودمان باید متحول شویم./ فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار