وزیر آموزش و پرورش: تنوع مدارس باید کم شود-راهبرد معاصر
تریاک در کدام مناطق کشور گران‌تر است؟ ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق جریمه‌های رانندگی دوبرابر شده بخشیده نمی‌شود کلاهبرداری میلیاردی با ترفند ارسال پیامک جعلی در چناران اسامی محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز از سوی سازمان غذا و دارو اعلام شد گرد و خاک میهمان ناخوانده تهرانی‌ها می‌شود | هشدار زرد هواشناسی باند سرقت از مغازه‌های آهن و ضایعات فروشی در تهران متلاشی شد وزیر بهداشت: دستیاری پزشکی شغل می‌شود تصاویر | ارسال محموله دارویی هلال احمر ایران به لبنان آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور ۳ متهم فروش مواد مخدر در فضای مجازی به دام افتادند برف پاییزی این مناطق کشور را دربر می‌گیرد | سردی شدید هوا در برخی نقاط سرعت اینترنت موبایل و ثابت در ایران افزایش یافت آغاز ثبت‌نام تاکسی‌های «جی ۴» در کشور | اعلام قیمت و نرخ تسهیلات خودرو به متقاضیان اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان فوق‌العاده رتبه‌بندی برای ۱۸۰ هزار معلم بازنشسته

وزیر آموزش و پرورش: تنوع مدارس باید کم شود

رضامراد صحرایی با بیان اینکه کاری کنیم که تحول در چشمه مدرسه بجوشد، گفت: هر چه تنوع مدارس کمتر شود، موفق‌تر خواهیم بود.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۹ - ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 20
کد خبر: ۲۰۹۴۱۳

به گزارش راهبرد معاصر، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در اختتامیه گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران‌کل آموزش و پرورش استان‌های کشور که امروز در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، اظهار کرد: کاری کنیم که تحول در چشمه مدرسه بجوشد نه در ستاد.

 

وی ادامه داد: سیاست ما این است که پیش از تدوین هر دستورالعملی، آیین‌نامه‌ها را به مجریان و به مدارس بفرستیم و بازخورد بگیریم.

 

صحرایی با بیان اینکه خط مقدم ما در برنامه‌ریزی‌ها مدرسه است، گفت: ارکان تحول در نظام تعلیم و تربیت، باید احساس هم سرنوشتی داشته باشند.

 

وی با تأکید بر اینکه باید ستاد، اداره‌کل، منطقه و مدرسه اتصال هدفمند داشته باشند، افزود: نقشه راه مدرسه را به استان‌ها ببرید؛ از کارشناسان، مسؤولان سابق و منتقدان استفاده کنید و مورد نقد‌ و بررسی قرار دهید.

 

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه از تجربه‌های موفق در گذشته استفاده کنیم، تصریح کرد: هر چه تنوع مدارس پایین‌تر آید، موفق‌تر بوده‌ایم.

 

وی افزود: روح شهید آوینی شاد که می‌گفت اگر انسان‌هایی که مأمور به ایجاد تحول در تاریخ هستند، خود از معیارهای عصر خویش تبعیت کنند، دیگر تحولی در تاریخ اتفاق نخواهد افتاد.

 

صحرایی با بیان اینکه تحول مبنا و منشأ درونی و شناختی است نه بیرونی و ابزاری، ادامه داد: اگر می‌خواهیم آموزش و پرورش مسیر مبدا و منشأ تحول باشد، اول خودمان باید متحول شویم./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار